Jaha, då var det dags.

Jaha, då var det dags. Välkommen får man väl börja med att säga. Denna blogg kommer i största del att handla om allt som har med mat att göra.

Lite om mig själv, jag har ett stort mat intresse. Jag står gärna och ofta i köket. Testar gärna nya rätter. Jag kommer blogga om den mat jag lagar, mat jag smakar och dela med mig av mina erfarenheter och tips. De bästa köken enligt mig är det spanska, italienska och det grekiska.

Mitt matintresse har har funnits med mig länge. Började laga mat redan i skolålder och självklart var mitt starkaste ämne Hemkunskap.

I övrigt så bor jag tillsamans med min underbara fru Sarah, våran son Alvin och våran hund. Vi väntar även vårt andra barn som beräknas föddas i slutet av juli. Vi bor i ett radhus område i Norrköping. Försöker mig även på att odla lite på våran plätt på baksidan och kommer självklart att rapportera om hur odling går.

Nog om detta. Välkommna.
/Vad för mat?
Postat av: Lena Hermansson
2011-03-31 / 18:46:02

Det här ska verkligen bli spännande att följa Kram mamma....


Postat av: Jenny
URL: http://gravidforsakring.net 2011-07-11 / 07:24:24

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Postat av: Smsa Låna
URL: http://smsalåna.nu 2011-07-20 / 05:02:55

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...